Сторінка соціального педагога

Соціальний педагог «КЗ СЗШ № 9

м.Покров Дніпропетровської області»

Заболотня Олена Іванівна

Спеціаліст вищої категорї

Стаж роботи: 35 років

Соціальний  педагог –  це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Години роботи

Дні тижня Години Примітка
Понеділок 8:30 11:30 Організаційно — методична робота
11:30 16:30 Консультаційна, просвітницька.
Середа 8:30 12:30 Організаційно — методична робота
П’ятниця 8:30 11:30 Організаційно — методична робота
11:30 16:30 Консультаційна, просвітницька.

Соціальний педагог:

  • здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
  • бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх, пропаганди здорового способу життя;
  • допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
  • проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють;
  • є посередником між школою, сім’єю, державними установами,  громадськістю по захисту прав дітей; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей.
  • Графік роботи: Понеділок-П’ятниця  з8.00-16.00

  • Функції соціального педагога:

    • прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
    • консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.
    • захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях
    • профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда ЗСЖ.
    • соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.
    • організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.
  • Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

    • формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
    • охорона і захист прав та інтересів дітей;
    • вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
    • вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
    • створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
    • організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
    • попередження конфліктів в учнівських колективах;
    • допомога у професійному самовизначенні;
    • орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
    • профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;
    • взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.